Kuidas osta e-poest?

Selleks, et tutvuda HT Trade poolt pakutava valikuga ja sooritada oste, on vajalik sisselogimine registreeritud kasutajana.

Vali endale meelepärane toode ning lisa see ostukorvi.

Pärast ostukorvi lisamist saad kiirelt ja lihtsalt tellimuse kinnitada.

Maksevõimalused

Meie maksevõimaluste hulka kuuluvad:

PANGALINGID:

Sobiva pangalingi saad valida ostu vormistamisel. Peale tellimuse kinnitamist suunatakse teid makse sooritamiseks valitud internetipanka.

PANGAÜLEKANNE:

Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile arve koos tasumiseks vajalike rekvisiitidega, et saaksite selle pangakontoris või internetipangas mugavalt tasuda. Pangaülekandega tasumisel märkige makse selgitusse kindlasti tellimuse number. Koopia arvest saadetakse ka teie e-posti aadressile, et saaksite selle soovi korral välja trükkida.

Tarnelahendused

Väärtustame kliendi aega ja soovime pakkuda kauba kohaletoimetamisel soodsat hinda ning paindlikkust, mistõttu oleme mugavaks, aega- ja rahasäästvaks kaubatarneks välja töötanud järgmised tarnelahendused sõltumata paki suurusest:

    • kättesaamine Itella SmartPost pakiautomaadist – 2.99.-
    • kättesaamine DPD PickUp punktist – 2.59.-
    • kättesaamine Omniva pakiautomaadist – 3.29.-
    • mugav kohaletoimetamine kulleriga – 5,99 € – 17,99 €
    • kättesaamine Eesti Post postkontorist – 4,99 €

    Müügitingimused

    1. Müügitingimuste kehtivus

    Müügitingimused kehtivad HT Trade veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja HT Trade OÜ (edaspidi HT Trade) vahel kaupade ostmisel.

    Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.httrade.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

    Veebipood www.httrade.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.httrade.ee.

    2. Hinnainfo

    HT Trade OÜ on käibemaksukohustuslane (KMKR EE101800222) ning kõik hinnad kodulehel on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

    Ostudele lisandub transpordi hind, hinnakiri on välja toodud “tarnelahendused” sektsioonis.

    Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni.

    Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja HT Trade OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

    Veebipood www.httrade.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.httrade.ee.

    3. Tellimuse vormistamine

    • Valige sobiv toode.
    • Lisage soovitud toode ostukorvi.
    • Tellimuse esitamiseks vajutage ostukorvis lingile „Esita tellimusˮ.
    • Pärast tellimuse esitamist võetakse Teie tellimus töösse. Kinnitus tellimuse täitmise kohta saadetakse Teie meilile koheselt, kui tarnija on kinnitanud kauba saamise.
    • Arve kauba eest tasumiseks saadetakse Teie meilile kauba tellimisele järgneval 6-ndal kuupäeval. Mitmete erinevate tellimuste puhul saadetakse tellimustele koondarve.
    • Koos arvega tuleb meilile link, millele vajutades tuleb täita nõutud andmeväljad, valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutada lingile “Maksa tellimuse eest”. Valides makseviisiks “Tasun pangalingiga”, saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, Nordea, Danske Bank, LHV pank). Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
    • Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
    • Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 8.00−16.30).

    4. Müügilepingu jõustumine

    Kauba müügilepinguga kohustub veebipood www.httrade.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood www.httrade.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood www.httrade.ee’le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

    Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 5 päeva möödudes alates tellimuse maksetähtaja saabumisest.

    Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

    5. Kohaletoimetamine

    Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib HT Trade tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Kauba kohaletoomine toimub tavapäraselt pärast arve tasumist 5-20 tööpäeva jooksul, kui ei ole öeldud teisiti.

    E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.

    Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

    HT Trade  ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood www.httrade.ee ei saanud mõjutada ega ette näha nagu näiteks kullerfirma töö seisakud ning Tarbija poolt valesti esitatud andmed.

    Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba otsa saamisega tarnija laos, siis teavitab HT Trade sellest Klienti ning tagastab Kliendi poolt tasutud raha (sh kauba üleandmise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

    6. Tagastamisõigus

    Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

    Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus vabas vormis e-mailile info@httrade.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Pärast avalduse edastamist klienditoele, edastab klienditugi info paki tagasi saatmise kohta (kuhu pakk saata ning saaja telefoninumber).

    Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
    Veebipood www.httrade.ee ei võta vastutust selle eest, kui klient ei ole ettevõtet tagastuse soovist teavitanud ning saadab paki omaalgatuslikult valesse kohta. Valesse kohta saadetud paki puhul peab klient ise tegelema paki ümbersuunamisega ning katma sellega seonduvad kulud.

    Ettevõte käsitleb üksnes tagastusi, mis on saadetud klienditoe poolt antud sihtkohta ehk Tondi Ärikeskuse Omniva pakiautomaati.

    Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

    Veebipood www.httrade.ee tagastab taganemisavalduse ja kauba kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel kauba maksumuse.
    Taganemisega kaasnevad kulud (nt postikulud) tasub Tarbija, v.a juhtudel kui tegemist on defektse või valesti saadetud tootega, sellisel juhul on postikulu httrade kanda.

    7. Vääramatu jõud

    Veebipood www.httrade.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood www.httrade.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

    8. Isikuandmete töötlemine

    Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks. Veebipoel www.httrade.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel www.httrade.ee. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

    9. Pretensioonide esitamise kord

    Veebipood www.httrade.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood www.httrade.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood www.httrade.ee ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood www.httrade.ee. Veebipood www.httrade.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. 6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-maili aadressile info@httrade.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt www.httrade.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõudmist, kui veebipoel www.httrade.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood www.httrade.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.